پیام قدردانی مدیر کل بهزیستی ایلام از حضور حماسی و پرشور کارکنان و جامعه هدف در انتخابات

متن پیام به شرح زیر است:

""پرونده انتخابات ۱۱ اسفندماه در حالی بسته شد که با ثبت حماسه هایی از مردم همیشه در صحنه مزین و صفحه ای نو با حماسه ای نو بر دفتر افتخارات ملت ایران اضافه شد.

حضور حماسی مردم دیار ایلام قهرمان به عنوان پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) در انتخابات روز گذشته در واقع تکرار نمایشی از آگاهی و دفاع جانانه‌ از نظام اسلامی را به همه نشان داد و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساخت.

در این میان حضور جامعه هدف این مجموعه اعم از افراد دارای معلولیت، سالمندان و غیره در این رویداد سیاسی صحنه هایی زیبا را در قاب دوربین‌ها ثبت و توجه همگان را جلب کرد.

اینجانب ضمن شکرگزاری برای این توفیق بزرگ ملی ، از خانواده بزرگ اداره کل بهزیستی استان ایلام اعم از تک تک عزیزان جامعه هدف و کارکنان خدوم که با حضور خود در این حماسه بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل اعلام و یکبار دیگر بر سرپیچی خود از اراده‌ی مراکز استکباری و مداخله‌جو اصرار ورزیدید و وسوسه‌ی شیطانی آنان را که کوشیدند ملت را از حضور درکنار صندوقهای رأی دلسرد کنند، نقش برآب و یکبار دیگر به اثبات رساندید که ایران اسلامی میتواند باتکیه بر عزم ملت خود، راه استقلال و آزادی از چنبره‌ی سلطه‌ی بیگانگان را که درس بزرگ اسلام است تا نقطه‌ی مطلوب بپیماید، قدردانی می نمایم.

همچنین ضمن تبریک به منتخبان مردمی راه یافته به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای این عزیزان در مسیر اعتلای ایران اسلامی بویژه تلاش برای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی آروزی موفقیت و سربلندی دارم.

""""حسین نورعلیوند""

کد خبر 103503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد