در رسانه| جشنواره ورزشی افراد دارای معلولیت آذربایجان شرقی به ایستگاه پایانی رسید

آیین اختتامیه جشنواره ورزشی افراد دارای معلولیت آذربایجان شرقی روز گذشته با حضور مدیرکل بهزیستی استان برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

آسا خبر: مدیرکل بهزیستی استان طی سخنانی در این آیین ضمن تقدیر از تمامی شرکت کنندگان در جشنواره ورزشی افراد دارای معلولین استان اظهار کرد: این جشنواره یکی از برنامه های خلاقانه بهزیستی استان در هفته افراد دارای معلولیت در سال جاری بود که با حضور شرکت کنندگان خانم و آقا در رشته های والیبال نشسته خواهران و براداران( معلولین ) ، شطرنج نابینایان (خواهران و برادران ) ،تنیس روی میز برادران و خواهران (معلولین )، ویلچررانی برادران و خواهران (معلولین )، گلبال برادران و خواهران (نابینایان )، وزنه برداری برادران و خواهران (معلولین )، سوار کاری خواهران و برادران (معلولین )، تیر و کمان خواهران و برادران ( معلولین ) و بسکتبال برادران (معلولین ) با هدف ایجاد نشاط در بین افراد دارای معلولیت و تشویق این قشر به فعالیت های ورزشی برگزار شد.

فرگل صحاف افزود: این مسابقات با حضور ۶۷۴ نفر از معلولین در ۱۷ رشته برگزار شد که در انتهای جشنواره از کل تیم ها و نفرات برتر به تعداد ۱۳۵ نفر و ۴۳ نفر از مددجویان مدال آور آسیایی و کشوری با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۴۲ هزار نفر در سطح استان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان هستند، افزود: نزدیک به ۷۰ هزار خانوار از این افراد جزو معلولان تحت پوشش بوده و از خدمات مستمر بهزیستی برخوردار و مابقی از خدمات موردی این اداره کل بهره مند می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان با تاکید برا اهمیت توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی گفت: این اداره کل در راستای تسهیل گری اشتغال معلولین و مددجویان بهزیستی استان، ضمن فراهم نمودن امکان برخورداری از خدمات آموزشی و آماده سازی شغلی برای ۴ هزار و ۴۵۶ نفر در کنار حفظ کسب وکار ، ایجاد اشتغال پایدار کرده است .

وی با اشاره به افتتاح ۸۴ واحد اشتغال در دهه مبارک فجر افزود: از محل جزء ۳و ۴ تبصره ۱۸ ۲۵۵ میلیارد تومان برای ۲ هزار و ۴۵۰ نفر در ۱۱ ماه سال جاری تسهیلات اشتغال پرداخت شده است .

همچنین در این آیین از چهار نفر از خبرنگاران استانی فعال در حوزه اجتماعی و بهزیستی که امسال موفق به کسب رتبه های برتر در جشنواره های ملی و استانی شده اند، تجلیل شد.

کد خبر 102978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد