برگزاری نشست مشترک اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه با نیازهای ویژه با رئیس بهزیستی شهرستان بوکان

نشست صمیمی با حضور مدیریت آموزش و پرورش ، رئیس بهزیستی ، مدیریت و پرسنل مدرسه و همچنین والدین دانش آموزان در محل مدرسه کودکان با نیازهای ویژه شهید رجایی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی بوکان ؛

در این جلسه مدیریت آموزش و پرورش ضمن خیرمقدم به حاضرین با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت مدرسه کودکان با نیازهای ویژه به بررسی نیازها و کمبود های مدرسه پرداخت . ایشان تلاش در جهت بهبود عملکرد و ارائه آموزش و برنامه های توانبخشی را از اهم اهداف و برنامه های آموزش و پرورش عنوان نمود.

در ادامه والدین دانش آموزان به بیان مشکلات و دغدغه های موجود در ارتباط با فرزندان خود پرداختند و از مسئولان خواستار پیگیری و رفع مشکلات موجود شدند.

مسعود شجاعی رئیس بهزیستی بوکان با استماع سخنان مدعوین اظهار داشت: رسالت سازمان بهزیستی حمایت از افراد معلول و بی بضاعت است که این مهم با همکاری سایر نهادهای دولتی و غیردولتی می تواند اثربخشی تاثیر گذار و مثبتی داشته باشد. 

ایشان با اشاره به خدمات و ظرفیت بهزیستی شهرستان بوکان اظهار داشتند: بهزیستی شهرستان همواره حامی افراد معلول جامعه علی الخصوص دانش آموزان با نیازهای ویژه بوده و در این مسیر از تمام ظرفیت و توانایی مجموعه بهزیستی استفاده خواهد نمود .

در پایان جلسه مصوبات در چند بند به منظور  ارائه خدمات بهتر و پیگیری آن به تصویب حاضرین رسید.

برگزاری نشست مشترک اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه با نیازهای ویژه با رئیس بهزیستی شهرستان بوکان

کد خبر 102950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد