دیدار مدیرکل بهزیستی استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل به همراه معاونین امور اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی بهزیستی استان اردبیل به جهت تقدیر و تشکر بابت تعامل و همکاری صدا و سیما با بهزیستی، با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل، دیدار نمودند.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مدت قابل توجهی است که صدا و سیمای اردبیل، حمایت و عنایت ویژه ای به بهزیستی استان دارد و همواره در پوشش فعالیت ها و اخبار این اداره کل، مخصوصا در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی تعامل و همکاری مستمر و خوبی داشته است که ضمن ارج نهادن به زحمات متقبل شده از تمامی عوامل بالاخص مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز اردبیل قدر دانی نموده و امید آن داریم تا این همکاری بیش از پیش تداوم یافته و در برنامه های اجرایی بهزیستی، یاریگر خانواده بزرگ بهزیستی باشند.


همچنین در ادامه سیدمحسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل هم اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق انعکاس اخبار و فعالیت های بهزیستی استان را پیدا کرده ایم و پل ارتباطی بین مردم و خدمتگزاران این نظام شده ایم. از زحمات بهزیستی در ارائه خدمات به اقشار کم برخوردار جامعه ممنونیم و همواره در کنار بهزیستی بوده و در پوشش رسانه ای از فعالیتها و خدمات ارائه شده به ولی نعمتان تحت پوشش همکاری های لازم را بعمل آورده و درکنار این عزیزان خواهیم بود .

گفتنی است بعد از این نشست به پاس تلاشهای قابل توجه صدا و سیمای مرکز اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدیه مناسب از زحمات این عزیزان قدردانی شد. 

کد خبر 102934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد