برگزاری دوره آموزشی توجیهی متولیان کمپ های ترک اعتیاد استان

به گزارش روابط عمومی، دوره آموزشی توجیهی ویژه مسئولین، مدیران داخلی، روانشناسان، مددکاران و مددیاران کمپ های ترک اعتیاد با حضور مدیرکل و معاون توسعه پیشگیری در محل مرکز آموزش های تخصصی بهزیستی استان برگزار گردید.

 در این نشست حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از تمام زحمات دست اندرکاران صیانت از بهبود یافتگان مراکز ترک اعتیاد و لزوم توجه ویژه به رعایت کامل شیوه نامه های ابلاغی گفت: مجراهای کمپ های ترک اعتیاد و اهمیت بخشی به این قبیل از مسائل در بسیاری از موارد زمینه ساز ارتقاء سطح کیفی خدمات را دنبال دارد که بهتر است تمامی متولیان امر به این قبیل از قضایا توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 مدیرکل بهزیستی استان در ادامه بر دقت در تامین وسایل گرمایشی و سرمایشی، بیمه های مسئولیت و مدنی افراد، مسائل ایمنی، پزشکی، بهداشتی، نظم و انضباط، اخلاق حرفه ای و سعه صدر تاکید نموده و خواستار نظارت قوی و موثر در تمامی ابعاد کمپ ها شد.

گفتنی است در ادامه تعدادی از نمایندگان مراکز ترک اعتیاد به بیان نظرات و درخواست های خود پرداختند که در رابطه با موضوعات مطرح شده از سوی مدیرکل بهزیستی استان پیشنهادات لازم ارائه گردید.

کد خبر 102397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد