پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت اعیاد شعبانیه و روزهای پاسدار و جانباز

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با صدور پیامی سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع)، چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و پنجم شعبان حضرت امام سجاد(ع) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام دکتر ناصر چاووشی بدین شرح است:

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و روز پاسدار، چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و پنجم شعبان ولادت خوش یُمنِ حضرت امام سجاد(ع) را تبریک و تهنیت عرض نموده و حرکت در مسیر نورانی اهل بیت را از خدا طلب می نماییم. بی‌تردید فداکاری و ایثار پاسداران و جانبازان این مرز و بوم بوده است که سربلندی و استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان را تضمین نموده و جوانمردی و از جان گذشتگی این بزرگمردان تا ابد در تاریخ ایران زمین جاودانه خواهد ماند. این عزیزان در دوران هشت ساله دفاع مقدس، با جان و دل از کیان، شرف و ناموس این کشور  و ملت دفاعی قهرمانانه نمودند و هم اکنون در اوج اقتدار و عزت، در خط مقدم دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه به محضر پاسداران، جانبازان، بسیجیان و تمامی ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت بویژه ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، جانبازانِ همکار و جامعه هدف،  سلامتی و توفیقات روز افزون همگان را از درگاه الهی مسألت دارم.

ناصر چاووشی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 102301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد