پیام تبریک سرپرست بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت یوم الله ۲۲بهمن

اسماعیل دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد باصدور پیامی یوم الله ۲۲بهمن را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان/اسماعیل دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد باصدور پیامی یوم الله ۲۲بهمن را تبریک گفت.

بسمه تعالی

 مقام معظم رهبری : اسلام در دهه فجر تولدی دوباره یافت.

دهه مبارک فجر ایام طلوع آفتاب ایمان و امید از پهن دشت ایران اسلامی و عصاره آرمانهای ملتی است که تحت رهبری و ولایت رهبر فرزانه خود حضرت امام خمینی ) ره ) بر طاغوت و طاغوتیان تاختند و با نثارجان و مال خود با ظلم و بی عدالتی به مبارزه برخواستند . آن روزهای پر شور ی که فرزندان ملت در جای جای میهن عزیز و اسلامی برای برافراشتن پرچم اسلام و بر پایی نظام مقدس جمهوری اسلامی به پا خواستند و مکتبی را بنیان نهادند که داعیه دار گسترش عدالت در سراسر گیتی و پرچم دار ترویج و تبیین آموزه های اصیل اسلام و انقلاب است .

دهه مبارک فجر آرمان ملتی است که برای بر پایی ارزش های اصیل خود قیام نمود و اینک با گذشت چهل و پنج سال از طلوع آن همچنان برای همه مردم آزاده جهان شایسته عزت و احترام و الگوی عملی مردم سالاری دینی است .

امروز بر همه ماست که قدردان خون شهدا و راه متعالی آن بزرگمردان باشیم و تحت زعامت و ولایت رهبر فرزانه انقلاب مقام معظم رهبری و همگام و همسو با دولت مردمی ، تلاش و کوشش در مسیر حرکت به سوی بالندگی ایران اسلامی گام برداشته و شاهد پیشرفت و تعالی بیش از پیش میهنمان باشیم .

اینجانب فرا رسیدن چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی و ایام عزت آفرین دهه فجر را به همه ی همکاران و هموطنان عزیز علی الخصوص خانواده بزرگ و شریف بهزیستی استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه حضرت احدیت ، توفیقات روزافزون همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را در خدمت به ملت شریف و غیور ایران اسلامی خواستارم .

اسماعیل دامیار

سرپرست اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 102147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد