اعزام اولین گروه افراد دارای معلولیت ورزش‌های بومی محلی استان به مسابقات کشوری در دهه مبارک فجر

اولین گروه ورزشکاران اعزامی منتخب استان در برنامه ورزش‌های بومی محلی توانبخشی مبتنی بر جامعه به مدت یک هفته در بابلسر توانستند در یکی از ماده های رقابتی ورزشی  (هفت سنگ) مقام چهارم را کسب نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان/کریم رهیده معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت اولین گروه ورزشکاران اعزامی منتخب استان در برنامه ورزش‌های بومی محلی توانبخشی مبتنی بر جامعه به مدت یک هفته در بابلسر حضور داشته و به رقابت پرداختند که توانستند در یکی از ماده های رقابتی ورزشی  (هفت سنگ) مقام چهارم را کسب نمایند.
رهیده افزود : ورزش‌های بومی محلی از جمله فعالیت‌های حوزه توان بخش مبتنی بر جامعه می‌باشند که از آبان ماه سال جاری با رقابت در روستاها و در بین ۲۵ مرکز مجری طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه شروع شد  و افراد منتخب در مرحله شهرستانی با هم به رقابت پرداختند و 40نفر از آنها  جهت شرکت در مسابقات کشوری به استان معرفی و از بین معرفی شدگان ۱۲ نفر انتخاب شدند. گروه اول در ابتدای هفته جاری به بابلسر اعزام شد.
ایشان گفتند هدف از این بازی‌ها ایجاد پویایی اجتماعی و سلامت جسمی هرچه بیشتر جامه هدف با تکیه بر ورزش‌های بومی محلی و حفظ و گسترش این ورزش‌ها بین عامه مردم می باشد 
در پایان از سازمان ورزش جوانان که همکاری های ارزشمندی به هیئت ورزش‌های بومی محلی استان داشتند تشکر و قدردانی نمودند.

کد خبر 101991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد