پیام تبریک سرپرست اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید سعید مبعث

اسماعیل دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان، طی پیامی عید بزرگ مبعث را به مردم استان به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد /در پیام تبریک سرپرست اداره کل بهزیستی استان به مناسبت مبعث رسول مهربانی چنین آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۷ رجب المرجب، سالروز برانگیخته شدن محبوبترین خلقت خدا، اشرف مخلوقات، تبسم سبز ایمان، رحمت للعالمین، پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)، یکی از روزهای بزرگ خداست.

مبعث ، شکوه تبلور نور بر آسمان ظلمانی دلهایی بود که برده بت های خرافه ،جهل ،ظلم و فساد بودند. بعثت ،حادثه عشق معبود و عبد بود وانعکاس نگاه رهایی بخش پروردگار به بندگان از راه برون افتاده اش؛ و خداوند اشرف مخلوقاتش را مأمور ساخت تا بارقه امید را در دلهای خسته فروزان سازد و ارزش و جایگاه  انسانی را به او برگرداند .

عید بعثت فخر عالمیان وخاتم پیامبران ،حضرت محمد مصطفی (ص) را به پیشگاه امام عصر(عج) و تمامی عاشقان و رهروان راه بندگی و اخلاص و همچنین به کارکنان خدوم اداره کل بهزیستی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان ثابت قدم بودن در راه هدایت و بندگی درگاهش را مسئلت دارم.

اسماعیل دامیار

سرپرست اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 101859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد