۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
برگزاری میز خدمت در شاهین دژ

بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران میز خدمت برای مددجویان مرکز مثبت زندگی شهر محمودآباد توسط بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید ‌.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

ملاقات مردمی چهره به چهره و میز خدمت بمناسبت ایام الله مبارکه دهه فجر توسط ریاست بهزیستی شاهین دژ و کارشناسان اداره شهرستان در حسینه شهید معینی شهر محمودآباد برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی مرکز مثبت زندگی ۴۲۶۳ شهر محمودآباد برگزار شد.

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مردم ولی نعمت مسئولین هستند و تکریم و رسیدگی به امور آنها یکی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی است.

 داداشیان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مردمی بودن مسئولین افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته دیدار رودررو و بی واسطه با مردم و پیگیری مسائل و مشکلات آنها در تمامی حوزه های تخصصی به صورت هفتگی و همچنین به مناسبت‌های مختلف در دستور کار بهزیستی شاهین دژ است و امید است با آگاهی سازی جامعه هدف بهزیستی و رسیدگی به مشکلات و رفع آنها موثر واقع شویم .

گفتنی است در این ملاقات تعداد ۸ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش با ریاست بهزیستی شهرستان دیدار و مشکلات خود را مطرح نموده و ایشان نیز پاسخگویی آنان در خصوص رفع مشکلات جامعه هدف گردید .

برگزاری میز خدمت در شاهین دژ

کد خبر 101771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد