میز خدمت بهزیستی در شهرستان اشنویه

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ، مدیرکل بهزیستی استان به همراه مسئول بازرسی و رئیس بهزیستی شهرستان در معیت مقام عالی استان و همگام با سایر مسئولین استانی و شهرستانی در محل مسجد جامع اشنویه میز خدمت را به منظور پاسخگویی به مراجعین برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان غربی ؛

پروین محمدپوری در حاشیه برپایی میز خدمت شهرستان اشنویه اظهار کرد: میز خدمت همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان و نهادهای دولتی شهرستان اشنویه برگزار تا مردم این شهرستان بدون واسطه ، دیدگاه‌ها ، نظرها و مشکلات خود را مطرح و پاسخ لازم را از سوی مسئولان مربوطه دریافت کنند.
محمدپوری حضور مسئولین ادارات شهرستان در بین مردم را نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت : کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است.
ایراندوست ، رئیس بهزیستی اشنویه ، هدف از استقرار میز خدمت را ارتباط مستقیم با مردم ، دسترسی بی واسطه مردم به مدیران عنوان کرد.
گفتنی است ، در این برنامه ( میز خدمت ) جامعه هدف بهزیستی و عموم مراجعین ، مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح و مسئولان حاضر راهکارهای مناسب را جهت رفع آنها ارائه نمودند. 

کد خبر 101748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد