شهرستان همدان  | حضور مدیر کل دیوان محاسبات و بهزیستی استان در بهزیستی

مدیر کل دیوان محاسبات استان به همراه مدیر کل بهزیستی استان، معاونت پشتیبانی، ذیحساب بهزیستی استان، مسئول دفتر حقوقی از اداره بهزیستی شهرستان همدان بازدید نموده و جلسه‌ای را در دفتر مدیریت بهزیستی شهرستان همدان برگزار نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در ابتدای جلسه دکتر شاهقدمی مدیر کل بهزیستی استان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک روز مرد گزارشی از نحوه خدمت رسانی و عملکرد بهزیستی را ارائه و پاره‌ای از مشکلات و مسائلی که دیوان محاسبات می‌تواند کمک رسانی نماید را عنوان نمود.

در ادامه دکتر کرمانی مدیر کل دیوان نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت امام علی علیه السلام و روز مددکار و روز مرد از زحمات پرسنل زحمتکش بهزیستی تقدیر و تشکر نموده و گفت دیوان در هر زمینه‌ای که اداره نیاز به راهنمایی و همکاری داشته باشد در چارچوب قانون و مقررات حمایت خواهد نمود.

در پایان اعضای حاضر در جلسه به همراه مدیریت بهزیستی شهرستان همدان از قسمت‌های اداره بهزیستی بازدید نموده و در شیرخوارگاه عترت حضور پیدا کردند و از زحمات پرسنل زحمتکش مرکز که به صورت شبانه روزی به فرزندان عزیز ارائه خدمت می‌نمایند تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

کد خبر 100491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد