شاهین‌شهر و میمه| نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با سرپرست اداره بهزیستی

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر با سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در نشستی هم‌اندیشی شرکت کردند.

  به گزارش روابط عمومی، سید رسول هاشمیان مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین‌شهر با اشاره به ارتباط خوب و موثر بین دو سازمان در دوره‌ها و سنوات گذشته گفت: مشاوره‌های فردی و گروهی، کارگاه‌های فرزندپروری و مهارت‌های زندگی، نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و … از جمله خدمات فرهنگی و اجتماعی بوده که در سالیان اخیر با همکاری اداره بهزیستی به شهروندان شاهین‌شهری ارائه شده است.

 رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر افزود: همکاری در خصوص برگزاری جلسات کارشناسی تخصصی، استفاده بیشتر از ظرفیت‌های انجمن‌های فعال شهر، به اشتراک گذاشتن مطالعات و پژوهش‌های انجام شده و بانک‌های اطلاعاتی بین دو سازمان، با توجه به فرا رسیدن فصل برنامه‌نویسی و سیاستگذاری دقیق و هدفمند می‌تواند به منظور کاهش آسیب‌های موجود در شاهین‌شهر اثرگذار باشد.

 سید رسول هاشمیان ابراز امیدواری کرد: با حضور رئیس جدید اداره بهزیستی، ادامه و گسترش تعامل سازمانی و استفاده درست و بهینه از پتانسیل سخت‌افزاری شهر بتوانیم منشا خیر برای شهروندان شاهین‌شهر باشیم.

 محمد علی صادقی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز ضمن عرض خیر مقدم، با اشاره به دامنه ارتباطی بهزیستی با مردم که از قبل تولد تا سالمندی ادامه دارد افزود: همکاری بین دو سازمان می‌تواند باعث پیشبرد اهداف هر دو سازمان شده و ان شاءالله رضایت حق تعالی و مردم را به همراه داشته باشد.

اختصاص و استفاده مفید و موثر انجمن‌های خاص زیر مجموعه بهزیستی از امکانات و فضاهای در اختیار سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر، طرح‌های اجرایی و عملیاتی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین کاهش استهلاک سیستم مددکاری از جمله مباحثی بود که از طرف سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه در این دیدار مطرح شد.

شاهین‌شهر و میمه| نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با سرپرست اداره بهزیستی

کد خبر 100403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد