پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)، روز مددکار و روز پدر

به گزارش روابط عمومی، حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت (ع)، روز مددکار و روز پدر را تبریک گفت.

در پیام حامد رضایی آمده است:

سیزدهم رجب، سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع)، اسوه عدالت، مردانگی و والاترین انسان‌هاست. بسیار زیبا و شایسته است که این روز فرخنده در تقویم ملی، روز مددکار نیز نامگذاری شده است. این نامگذاری بیانگر اهمیت و جایگاه مددکاری است و پشتوانه ای برای این قشر زحمتکش است تا این عزیزان از آموزه های پرچمدار مددکاری اجتماعی جهان اسلام، حضرت علی (ع)، در راه خدمت به همنوعان بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

در آموزه های آسمانی و اصیل دین مبین اسلام، پیوسته به احسان و دستگیری از کسانی سفارش شده است که به کمک و یاری نیازمند هستند و مددکاران، همان افرادی هستند که راه پیامبران و امامان خود را در عبور از دلها دیدند و با دستان مهربان و پرعاطفه خود، بخشندگی پیشه کردند تا محبت دلها را بیشتر کنند و بر طراوت روزگار بیفزایند.

مددکاران همواره در فعالیت های بهزیستی نقش تاثیرگذار و پررنگی داشته اند و همیشه در راستای کاهش آلام و مشکلات ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی کوشیده اند و از خداوند منان طلب داریم تا این عزیزان در مسیر دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان، به توفیقات روزافزون دست یابند و همه با هم در مسیر بهزیستی، به بهتر زیستن دست یابیم.

                                                                                                                                                                                               حامدرضایی
                                                                                                                                                                               مدیرکل بهزیستی استان اردبیل

کد خبر 100343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد