حضور مدیر کل بهزیستی استان در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی خط تلفنی ۱۱۱ (سامانه سامد)

مدیرکل بهزیستی استان با همراه مسئول دفتر پذیرش اداره کل بهزیستی استان در محل سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی دولت)، پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی و جامعه هدف این مجموعه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان محمد مهدی شاهقدمی  در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی در محل سامانه سامد استانداری حضور یافت.

وی بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، به همراه جمعی از معاونین این اداره کل در سامانه سامد به سئوالات شهروندان و جامعه هدف پاسخ داد.

شایان ذکر است این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راه‌اندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخش‌های مختلف آسان‌تر شود.

حضور مدیر کل بهزیستی استان در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی خط تلفنی ۱۱۱ (سامانه سامد)

حضور مدیر کل بهزیستی استان در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی خط تلفنی ۱۱۱ (سامانه سامد)

کد خبر 100278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد