در رسانه | ساخت سه هزار و ۶۵۱ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ساخت مسکن مددجویان به میزان سه هزار و ۶۵۱ واحد در اولویت قرار گرفته است.

محبوب حیدری گفت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با موضوع کمک به تامین مسکن افراد دارای معلولیت و مددجویان فاقد مسکن تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، مراحل ثبت نام، شناسایی افراد حائز شرایط و روند ساخت مسکن برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی در قالب نهضت ملی مسکن در استان اردبیل آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در قالب این تفاهم نامه، اختصاص حداقل ۱۰ درصد از طرح‌های در دست احداث طرح نهضت ملی مسکن به اقشار خاص و افراد واجد شرایط تحت پوشش سازمان بهزیستی پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه زمان و مدت اجرای این تفاهم نامه از زمان امضا ۲ سال بوده و در صورت تشخیص و توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود، گفت: از جامعه هدف سازمان بهزیستی، سه هزار و ۶۵۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۲ هزار و ۴۳۷ متقاضی واجد شرایط شناسایی شده و برای یک هزار و ۲۳۵ نفر پروژه تخصیص داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه ساخت مسکن برای اقشار ضعیف جامعه و همچنین افراد تحت پوشش کمیته امداد و جامعه هدف سازمان بهزیستی استان اردبیل در اولویت قرار دارد افزود: زمین مورد نیاز ۲۵ هزار متقاضی برای احداث مسکن تامین شده و چهار هزار متقاضی دیگر در اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر در انتظار تامین زمین هستند.

حیدری اظهار کرد: ساخت ۱۸ هزار واحد مسکن در اردبیل و چهار هزار و ۳۰۰ واحد در سایر شهرستان‌های استان شروع شده که این طرح‌ها در مدت ۲ سال تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گفته او، از مجموع ۱۱۹ هزار متقاضی ثبت‌نام شده طرح نهضت ملی مسکن در استان شرایط ۴۲ هزار متقاضی به تایید نهایی رسید که از این تعداد ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر اقدام به واریز وجه کرده‌اند.

کد خبر 100183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد