بهزیستی با دیدگاهی مثبت، از مراکز تحت نظارت حمایت می‌کند

به گزارش روابط عمومی، اعضای هیئت مدیره شبکه استانی مراکز غیردولتی توانبخشی استان اردبیل به جهت بیان مسائل و مشکلات مربوطه در مراکز، با مدیرکل و معاون امور توانبخشی بهزیستی استان دیدار نمودند.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در نشست با هیئت مدیره شبکه استانی مراکز غیردولتی توانبخشی به دغدغه بهزیستی استان جهت تاسیس انجمن ها اشاره کرده و گفت: هدف ما از تشکیل انجمن ها برای مراکز تحت نظارت بهزیستی در حوزه های مختلف، برآورد بیشترین کارایی با کمترین هزینه است تا تعامل های دوجانبه بین بهزیستی و انجمن ها، موجب انسجام و نظم فعالیت ها شود.

رضایی در ادامه عنوان داشت: دیدگاهی که ما به مراکز و انجمن ها داریم، دیدگاهی مثبت است و ما طرف این مراکز بوده و از آنها حمایت می‌کنیم. در مقابل انتظار داریم تا مراکز هم همکاری بیشتری داشته باشند تا این دیدگاه دوطرفه تقویت شود و باعث ارائه خدمات با کیفیت تر به مددجویان تحت پوشش بهزیستی بشود.

وی خواستار تداوم جلسات دوجانبه بین بهزیستی و مراکز شده و گفت: سعی داریم تا با همکاری هم مشکلات موجود در مراکز را سریع تر مرتفع نماییم و جلسات فصلی بین بهزیستی و مراکز تداوم داشته باشد تا در فعالیت ها، خروجی های بهتری داشته باشیم.

در این نشست، مسائلی همچون تجهیزات مراکز، تهسیل فرابند معرفی توانخواهان به مراکز، هزینه های جاری، بیمه و حقوق کارکنان مراکز و دستورالعمل های ابلاغی توسط نمایندگان هیئت مدیره مطرح شده و راهنمایی های لازم از جانب مدیرکل و معاون امور توانبخشی بهزیستی استان  ارائه گردید.

کد خبر 100099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد