به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چالوس، حاج نوروزی رئیس اداره بهزیستی شهرستان چالوس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه به تشریح وظایف و اقدامات بهزیستی چالوس پرداخت و گفت: روز جهانی افراد دارای معلولیت روزی است برای تکریم انسان های بزرگی که معلولیت برای آنها محدودیت نبوده و با تلاش و پشتکار در عرصه های مختلف اجتماعی موفق و سربلند بوده اند.

وی ادامه داد: این روز فرصتی برای اصلاح نگرش جامعه نسبت به معلولان و پی بردن به توانایی ها وتوانمندی های آنان و توجه بیشتر به حقوق اجتماعی و تامین نیاز های اساسی این افراد است.

حاج نوروزی افزود: ایجاد یک محیط بدون مانع و قابل دسترس، اولین قدم در احقاق حقوق افراد معلول جهت مشارکت در فعالیت های اجتماعی و داشتن شانس برابر برای برخورداری از امکانات جامعه در زندگی اجتماعی است. 

رییس اداره بهزیستی شهرستان چالوس گفت: امید داریم با همت همه دستگاه های اجرایی، زمینه های لازم برای اجرایی شدن قوانین مصوب حمایتی در مورد افراد دارای معلولیت و استفاده بهینه از خدمات و امکانات عمومی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، فرصت های شغلی و در نهایت برابری فرصت های اجتماعی به عنوان مطالبه به حق جامعه معلولین فراهم گردد.

شایان ذکر است در بین خطبه‌های نماز جمعه از افراد دارای معلولیت نخبه و موفق شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولین شهری تقدیر و برای پاسخگویی به نمازگزاران میز ارتباط مردمی با حضور رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی چالوس برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد