بمناسبت ایام الله دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران با برنامه ریزی و اعلام قبلی جلسه ی سه شنبه های مهدوی این هفته اداره کل بهزیستی با حضور میهمانان دستگاههای تابعه ی وزارت رفاه استان از ادارت محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، امور بازنشستگی ، بانک های توسعه تعاون و رفاه و با حضور مدیرکل و جمعی از همکاران اداره کل بهزیستی استان در محل سالن کنفرانس اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی به مناسبت ایام الله دهه ی مبارک فجر موضوع این هفته ی سه شنبه های مهدوی با عنوان؛ فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا فجر انقلاب جهانی حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف انتخاب شده بود. عرب نژاد مدیرکل بهزیستی در ابتدا به میهمانان و حاضران در جلسه ی معنوی سه شنبه های مهدوی عرض خیرمقدم نمود و بیان داشت این جلسه معمولا هر سه شنبه در محل نمازخانه اداره کل برگزار می شود که در این هفته بدلیل حضور مهمان های محترم از دستگاههای تابعه ی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و بدلیل شرایط ویژه ی کرونایی که نباز به مکان بزرگ تری داشت در سالن جلسات برگزار می شود.
حجت الأسلام و المسلمین عباس محمدزمانی امام جماعت محترم نیز ضمن بیان موضوعاتی در خصوص انقلاب اسلامی ایران و مقایسه ی دوران قبل و بعداز انقلاب اسلامی و اشاره به پیشرفت های مختلف در حوزه های علمی و فناوری، هوا فضا، نانو تکنولوژی، تولید علم،تولید، صنایع موشکی و دفاعی نیروهای مسلح و ..... پرداخت.و انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی عج الله تعالی عنوان نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد