مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از اعضای تیم ارزیابی عملکرد بهزیستی استان، همه ی کارکنان بهزیستی را در  کسب رتبه ی برتر در جشنواره ی شهید رجایی سهیم دانست.

دکتر صحاف در این آیین که با حضور اعضای شورای معاونین و اعضای تیم ارزیابی عملکرد برگزار شد ؛ با اشاره به زحمات یکساله ی کلیه ی کارکنان استان در راستای ارتقا ء سطح ارائه ی خدمات به جامعه ی هدف، از تلاشهای تیم ارزیابی عملکرد که اهتمام ویژه ای در راستای مستند سازی و بارگذاری مستندات در سامانه ی تسما داشتند قدردانی کرد و کلیه ی پیشرفتها را مرهون تلاشها و زحمات کارمندان دانست.

وی با بیان کسب امتیاز کامل این اداره کل در بعد شاخص های اختصاصی ابراز داشت : اداره کل بهزیستی استان در بعد شاخص های عمومی نیز موفق به کسب رتبه ی نخست در بین ۵۷ دستگاه شرکت کننده در این جشنواره شد که این بعد شامل ۲۰ زیرشاخص بود.

مدیر کل بهزیستی استان همچنین مناسب سازی را یکی از شاخص های جشنواره عنوان کرد که بهزیستی استان نقش اساسی در ارزیابی عملکرد ادارات داشته است و با همکاری تنگاتنگ با سازمان مدیریت و برنامه ریزی سعی در تسهیل عبور و مرور جامعه هدف بهزیستی  دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد