معاون عمرانی استانداری ایلام با اشاره به ضرورت مناسب سازی فضاهای عمومی بر مشارکت و همراهی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی استان به منظور اجرایی شدن این مهم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، "سعید هژبری" عصر امروز سه شنبه در نشست ستاد مناسب سازی و شورای سالمندان در محل استانداری ایلام افزود: یکی از الزام ها در این خصوص رعایت مناسب سازی در طرح های عمرانی اربعین است که باید علاوه بر محیطهای عمومی، گیت های مناسب سازی شده نیز در پایانه مرزی مهران تعیین شود.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر تعیین شعب اخذ رای مناسب سازی شده جهت تسهیل تردد افراد دارای معلولیت، کم توان و سالمندان برای حضور در انتخابات تاکید کرد.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این نشست با اشاره به پیگیری مصوبات این شورا ضمن تقدیر از مدیران دستگاههای برتر در جشنواره شهید رجایی که قانون مناسب سازی فضاهای عمومی را رعایت کرده برضرورت هر چه بیشتر مناسب سازی در راستای اجرایی شدن قانون حمایت از افراد دارای معلولیت تاکید کرد.

اولویت قرار دادن مناسب سازی فضاهای اموزشی استثایی، تقدیر از دستگاههای برتر در جشنواره شهید رجایی که مناسب سازی را رعایت کرده، تعامل بین شهرداری ها و بانکها برای مناسب سازی خودپردازها و تعیین اعتبار برای مناسب سازی دستگاه ها از جمله مصوبات این نشست بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد