مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی از آمادگی اداره‌کل بهزیستی آذربایجان شرقی برای توزیع قربانی‌های اهدایی مردم شریف استان بین اقشار کم‌برخوردار بهزیستی خبر داد.

اقتصاد آینده – آذربایجان شرقی: فرگل صحاف با اشاره به راه‌اندازی پویش عید تا عید از عید سعید قربان تا عید غدیرخم، اظهار کرد: تمامی ادارات و مراکز بهزیستی و موسسات خیریه بهزیستی، آماده دریافت نذورات و هدایای خیرین عزیز برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و به خصوص ایتام هستند.

وی افزود: مردم عزیز استان که همواره یار و یاور بهزیستی در خدمت‌رسانی بهینه به خانواده‌های آبرومند نیازمند بوده و هستند، می‌توانند در این ایام نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی خود را تحویل مراکز و پایگاه‌های ذی‌ربط دهند تا در سریع‌ترین زمان جهت رفع نیازمندی‌های خانواده‌های تحت پوشش توزیع شود.

وی از آمادگی بهزیستی جهت دریافت دام‌های زنده خیرین در عید سعید قربان جهت ذبح و توزیع بین اقشار تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد.

وی گفت: خیرین در شهرستان تبریز می‌توانند گوشت قربانی و دام‌های زنده خود را به شیرخوارگاه احسان واقع در خیابان سلیمان خاطر، جنب دانشگاه آزاد تحویل دهند که نمایندگان اداره دامپزشکی استان به همراه ذبح و خودروی یخچال‌دار در محل مستقر هستند و ادارات بهزیستی سایر شهرستان‌ها نیز آماده دریافت قربانی‌ها و دام‌های زنده جهت توزیع بین مددجویان هستند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: جهت سهولت امر، هم استانی‌های عزیز و هموطنان بزرگوار و نوع‌دوست استان می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۶۱۶۰*۶۶۵۵* و انتخاب نیت خود در هزینه‌کرد کمک‌های موردی (معیشتی، مسکن، انتقال، تحصیلی، جهیزیه و درمان) به نیازمندان عزیزی که چشم انتظار یاری همنوعان هستند، کمک‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: شماره حساب متمرکز هدایای خاص بهزیستی استان نزد بانک مرکزی  ۴۱۵۴۰۳۴۵۴۱۵۵۶۰۷۷ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۳۴۲۱۱۴ نیز در خدمت عزیزان جهت کمک به نیازمندان در اختیار مردم شریف استان است و هموطنان عزیز می‌توانند از طریق روش‌های مذکور به یاری نیازمندان بشتابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد