مدیر کل بهزیستی آذربایجان شزقی برای پاسخگویی تلفنی به سؤالات مردم، در سامانه ارتباط مردمی سامد در محل استانداری حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، دکتر صحاف مدیرکل بهزیستی استان، صبح روز شنبه ۲۶ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برای ایجاد ارتباط بدون واسطه و تلفنی برای حل مشکلات مردم در سامانه سامد حضور یافت.

محور تماس ها و گفتگوهای تلفنی بیشتر مربوط به مشکلات مسکن ملی، مناسب سازی و وام اشتغال بود. این را صحاف گفت.

سامانه ارتباطی سامد با شماره تلفن ۱۱۱ از جمله کانال‌های ارتباطی مردم با مسئولان است  که با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه اندازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد