بهزیستی استان اردبیل در دهه فجر، ۴۶۴ طرح و پروژه قابل افتتاح دارد

به گزارش روابط عمومی، در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و دهه فجر با شعار "جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن"، بهزیستی استان اردبیل، در شهرستان های تابعه، ۴۶۴ پروژه، طرح و برنامه اجرایی را افتتاح خواهد کرد.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در این خصوص گفت: در دهه مبارک فجر، مفتخریم که در هر روز از این ایام، شاهد طرح ها و پروژه های افتتاحی در شهرستان های تابعه استان در راستای کمک و حل مشکلات ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی استان خواهیم بود.

رضایی افزود: جمعا ۶۸ مورد مسکن مددجویی در شهرستان های تابعه استان اردبیل در این ایام افتتاح شده و تحویل مددجویان تحت پوشش داده خواهد شد و در کنار این موارد، جمعا ۳۹۰ مورد خوداشتغالی و ۳ مورد هم کارفرمایی که از تسهیلات خوداشتغالی و اشتغالزایی استفاده کرده اند، در دهه فجر قابل افتتاح می‌باشد.

رضایی به مراکز قابل افتتاح در این دهه اشاره کرده وگفت: خوشبختانه در شهرستان اردبیل در این دهه شاهد افتتاح مرکز نگهداری بیماران روانی، خانه حمایتی سالمندان و خانه حمایتی بیماران روانی خواهیم بود که به زودی به مددجویان عزیز بهزیستی خدمات ارائه خواهند داد.

کد خبر 99959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد