دیدار مسئولین اداره کل بهزیستی استان با نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری

سرپرست ومسئولین اداره کل بهزیستی استان صبح امرور با آیت الله ملک حسینی نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/ امروز 1402/10/20 اسماعیل دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان  با همراهی معاونین تخصصی و مسئولین این اداره کل با آیت الله ملک حسینی  نماینده محترم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند .

اسماعیل دامیار در این دیدار به ارائه گزارش جامعی از اقدامات ، خدمات و فعالیتهای بهزیستی استان در حوزه های مختلف گفتند ایجاد اشتغال ، توانمندسازی جامعه هدف و کاهش آسیبها ی اجتماعی از ماموریتها و رسالتهای مهم سازمان بهزیستی  می باشد و تحقق این اهداف همکاری همه دستگاههای متولی و خیرین را می طلبد .

آیت الله ملک حسینی نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز ضمن خوشامدگویی  و تقدیر از تلاشهای مسئولین و کارکنان بهزیستی در رسیدگی به امور معلولین و مددجویان اظهار کرد: کار در بهزیستی یک کار الهی است و رسیدگی به معلولین و جامعه هدف بهزیستی وظیفه همه مسئولین و مردم است.

آیت الله ملک حسینی فرمودند: سازمان بهزیستی به لحاظ جایگاه مهم و تاثیر گذاری که در بحث خدمت رسانی به اقشار محروم ،ضعیف و کم برخوردار جامعه دارد باید همه ظرفیتها و فرصتها را شناسایی و نیازها را احصا کند تا بتوانید خدمتگزار لایقی برای جامعه هدف و مردم نیازمند باشید.

کد خبر 99450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد