کمک نقدی هلال احمر ماکو به مددجویان بهزیستی

رئیس بهزیستی ماکو از مساعدت نقدی ۲۵۰ میلیون ریالی هلال احمر شهرستان به مددجویان بهزیستی ماکو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ماکو،
پیرو تفاهم نامه همکاری سازمان بهزیستی و جمعیت هلال احمر و در راستای فعالیت های مشترک و حمایت از مددجویان بهزیستی، مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به۸نفر از معلولان تحت پوشش این اداره توسط هلال احمر شهرستان ماکو به صورت نقدی و در راستای رفع مشکلات درمانی و معیشتی پرداخت شد.
علی اصغراکبری رئیس بهزیستی ماکو، با قدردانی از مساعدت های هلال احمر گفت: در حین بحران ها دو سازمان بهزیستی و هلال احمر می توانند فعالیت نزدیکی داشته باشند، از زمان زلزله بم تا حوادث سیلی که سال ۹۸ بخشی از کشور را درگیر کرد در دو زمینه جمع آوری کمک های مردمی و ارائه خدمات سلامت روان به افراد آسیب دیده این ارتباط تنگاتنگ را شاهد هستیم و معتقدیم بهزیستی می تواند کمک خوبی در جلب اعتماد مردم برای کمک در بحران ها باشد. اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه بهزیستی و هلال احمر است و بحث بعدی سلامت روان برای افراد آسیب دیده از حوادث است که در بهزیستی افرادی آموزش دیده و متخصص بدین منظورحضور دارند.
اکبری افزود: از نکاتی که در حین بحران ، هلال احمر با آن مواجه می شود آمار مددجویانی است که باید از خدمات بهره مند شوند که ضرورت هماهنگی و ارتباط مستمر با بهزیستی را دوچندان می کند و کمک صورت گرفته خود نمونه بارزی از این هماهنگی و ارتباط مستمر می باشد.

کد خبر 98842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد