برگزاری جلسه شورای اداری بهزیستی هرمزگان

جلسه شورای اداری بهزیستی هرمزگان با حضور معاونین ، مسئولین واحدهای ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه شورای اداری بهزیستی هرمزگان به ریاست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان و با حضور معاونین ، مسئولین واحدهای ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها در محل سالن جلسات حوزه مدیریت برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش سه ماهه سوم در حوزه های مختلف ، هر یک از ادارات بهزیستی شهرستان ها پیرامون تحقق و یا دلایل عدم تحقق برش های عملیاتی حوزه های تخصصی و سایر حوزه ها به ارائه توضیحاتی پرداخته و دغدغه ها و چالش های پیش رو را بیان کردند.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این جلسه با اشاره به سفرقریب الوقوع ریاست محترم جمهور به استان خواستار آمادگی ادارات بهزیستی شهرستانها برای برگزاری برنامه های ویژه حضور وی و هیئت همراه در استان شد .

سامیه جهانشاهی با اشاره به موارد متعدد دستور کار جلسه در خصوص حفاظت و نگهداری از اموال ، املاک و مستغلات ادارات بهزیستی شهرستانها ، نظارت مستمر و تخصصی مراکز تابعه ، پوشش حداکثری و تسریع در جمع بندی برنامه ملی پیشگیری از تنبلی چشم ، بررسی پیشرفت فیزیکی تفاهمنامه ایتام و ثبت در سامانه بنیاد مسکن و برگزاری مستمر جلسات ستاد مناسب سازی و شورای سالمندان در شهرستانها تاکیدات لازم ارائه نمود.

 نهضت ملی مسکن ، احداث واحدهای مسکونی مددجویی، تعاملات درون و برون سازمانی و ارائه نظارت های انجام شده بر مراکز از دیگر محورهای سخنان مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه بود .

کد خبر 98701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد