برگزاری نشست تبیین در بهزیستی شهرستان چایپاره

نشست تبیین روز میثاق امت با ولایت با حضور حجت الاسلام محمد جواد علی نژاد کارکنان و پرسنل مراکز غیر دولتی بهزیستی چایپاره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چایپاره،

حاج آقا علی نژاد نهم دی را نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی خواند و اظهار کرد : حضور مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در بزرگترین و پیچیده ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی با الهام از رهبری خردمندانه رهبر انقلاب نشان داد مردم برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در توصیف یوم الله نهم دی افزود : معظم له ، یوم الله نهم دی را حاکمیت روح دیانت بر دل مردم، احساس وظیفه دینی و انجام عمل صالح، نماد اعتماد مردم به نظام ، تجلی احساس مسئولیت مردم ، بیداری و هوشیاری و بصیرت ملت ، اتمام حجت و نشانه قدرت الهی توصیف می نمایند و آن را روزی ماندگار در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانند .
علی نژاد همچنین با اشاره به روز ۱۳ دی ماه ، سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به درستی " روز جهانی مقاومت " نامگذاری شده است  تصریح کرد : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات بسیاری در عرصه مقاومت ، سربلندی اسلام ، ایران ، دفاع از حریم حرم و در کل از مظلومان عالم انجام داد و آنجایی که دشمن از این اقدامات ایشان مطلع بود اقدام به ترور ناجوانمردانه اش کرد و سردار سلیمانی عزیز در همین راه به شهادت رسید .

وی در پایان با یادآوری اقدامات شهدایی مانند شهید تهرانی مقدم و حاج قاسم سلیمانی در مسیر اقتدار داخلی و خارجی ادامه داد : آثار و بازخورد اقدامات شهدایی همچون شهید تهرانی مقدم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه مقاومت و اقتدار داخلی و خارجی را میتوان امروزه در مساله فلسطین و مقاومت مردم مظلوم غزه مشاهده کرد .

کد خبر 98578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد