پیام سرپرست اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت حماسه ۹ دی

مقام معظم رهبری "مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد"

سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی ضمن گرامیداشت نهم دی‌ماه، بصیرت را یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در همه دوران‌ها دانست.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد /متن پیام به شرح زیر است:

9 دی‌ماه روز بصیرت نامگذاری شده؛ واژه بصیرت به معنای شناخت حقیقت و قدرت درک صحیح امور است که به انسان توانایی درک حقایق و پشت‌پرده حوادث را می‌دهد؛ به‌گونه‌ای که راه حق را از باطل به وضوح تشخیص می‌دهد و از بحران‌ها و فتنه‌ها به سلامت عبور می‌کند. در دنیای امروز میدان مبارزه حق و باطل بسیار پیچیده و عمیق شده و دیگر یک بعد ندارد بلکه ترکیبی و چندبعدی است.

نهم دی‌ماه، روز حضور با بصیرت به همراه هوشیاری، شعور و درک سیاسی عمیق همه ایرانیان و زدن مهر باطل بر پیشانی فتنه گران است. حضور آگاهانه و مقتدرانه مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری از افتخارات هر ایرانی به حساب می آید. حماسه بزرگ ۹ دی تمام محاسبات دشمنان انقلاب اسلامی را به هم ریخت و نشان داد که ملت صبورو مقاوم ایران تا زمانی که با بصیرت در برابر دشمنان نظام اسلامی و کشور بایستند خداوند متعال هم وعده کرده تا حامی مردم باشد.

اینجانب، کارکنان و جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی حمایت خود را از انقلاب و آرمانهای مقدس بنیانگذار فقید آن اعلام می‌داریم و با تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای تعهد می نماییم که با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهیم داشت.

اسماعیل دامیار 

سرپرست اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 98505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد