برگزاری جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوکان

جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بوکان و با حضور رئیس بهزیستی شهرستان و مسئولین ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی بوکان،

در این جلسه، گزارش دستگاههای اجرائی در خصوص مصوبات آذر ماه  و همچنین بررسی دستورالعمل ها و نامه های ابلاغی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.مسعود شجاعی رئیس بهزیستی شهرستان بوکان در این جلسه در خصوص مکاتبات و دستورالعمل های مرتبط با عدم پذیرش معتادین متجاهر ( موضوع ماده ۱۶) در مراکز اقامتی میان مدت ماده ۱۵ از سوی سازمان بهزیستی مطالبی ارائه و خواستار تعامل و برنامه ریزی شهرستان برای ساماندهی این افراد شد.

وی همچنین راه اندازی دومین مرکز کاهش آسیب (مرکز دی آی سی) به منظور نظارت و کنترل بر رفتارهای پرخطر معتادان را نیز برای شهرستان بسیار ضروری دانست و بر همین اساس از دستگاههای متولی امر درخواست کرد در این خصوص همکاری لازم را به منظور جانمایی و تعامل لازم با اداره بهزیستی ارائه نمایند.

در نهایت ایشان با مهم خواندن اقدامات حوزه پیشگیری سازمان بهزیستی از قبیل برگزاری کلاس و کارگاه و همچنین آگاه سازی مردم ، پیشگیری را بسیار آسان تر و کم هزینه تر از درمان معتادان بیان کرد و افزود: این مهم با مشارکت همه دستگاه های اجرایی و دخیل در بحث مبارزه با اعتیاد قابل اجرا و عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 98314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد