بازدید رئیس بهزیستی از کتابخانه عمومی شهرستان ماکو

به مناسبت فرا رسیدن هفته‌ی سوادآموزی، رئیس بهزیستی ماکو به همراه دانش آموزان و مربیان آموزشی از کتابخانه‌ی عمومی آیت الله کاشانی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ماکو،

علی اصغر اکبری رئیس اداره بهزیستی از هماهنگی با دبستان نماز ماکو جهت بازدید به همراه دانش آموزان از کتابخانه‌ی عمومی آیت الله کاشانی به مناسبت هفته نهضت سواد آموزی خبر داد.
اکبری، ضمن تبریک هفته نهضت سواد آموزی خاطر نشان کرد:علم آموزی همواره در قرآن کریم، روایات معصومین(ع) و ائمه اطهار به عنوان یک فرایند دائمی مورد تأکید است که این منابع ارزشمند، مشوق‌های خوبی در جهت تعلیم و تربیت هستند.در این بازدید که با شور و هیجان خاصی همراه بود ابتدا دانش آموزان با بخش های مختلف کتابخانه آشنا شدند.سپس حضار به سخنان رئیس بهزیستی ماکو در خصوص خدمت رسانی به هم نوعان و نقش علم آموزی گوش فرادادند.
مدیر دبستان نماز در این بازدید گفت: کتابخانه ها به عنوان بستری مناسب در جهت پیشبرد اهداف والای دانایی هستند و تلاش دانش آموزان برای آموختن تلاشی مقدس است. بنابراین سوق دادن دانش آموزان به محیط کتاب و کتابخوانی کتابخانه، انگیزه خواندن و مطالعه را در آنها شکوفا می کند زیرا در کنار کسب علم فرهیختگی نیز لازمه رشد و تعالی فردی و اجتماعی است.
وی ادامه داد:بدین منظور در جهت الگوسازی صحیح برای کودکان از ریاست اداره بهزیستی تقاضای دیدار و بازدید مشترک را داشتیم تا دانش آموزان را با مفاهیمی همچون روحیه کمک به هم نوع و خدمت به بشریت آشنا سازیم که امیدواریم همکاری های مشترک با بهزیستی ادامه داشته باشد.

کد خبر 98231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد