برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان شهرستان اشنویه

سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی در سال جاری و با حضور سید یاسر حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، سید ابراهیم ایراندوست دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی و دیگر اعضاء در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اشنویه،

سید یاسر حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دراین جلسه ضمن تقدیر از اداراتی که درسال جاری نسبت به مناسب سازی ادارات اقدام نموده‌اند گفت: مناسب‌سازی ها اماکن جهت احترام به حقوق معلولان جانبازان عزیز باید با نظر تیم کارشناسی بهزیستی، شهرداری و نظام مهندسی در جهت تأمین رفاه افراد دارای معلولیت انجام پذیرد و مطابق بندهای مصوب در استانداری اقدام صورت پذیرد.

رئیس اداره بهزیستی اشنویه با اشاره به اهمیت موضوع مناسب‌سازی و ضرورت دسترسی‌پذیری افراد ناتوان، سالمندان و جانبازان شهرستان، گفت: این موضوع به عنوان حقوق شهروندی و اجتماعی برای همه لازم الاجراء است و گزارش مبسوطی ازخدمات اداره بهزیستی شهرستان در در حوزه مناسب سازی جهت معلولین در شهر وروستاها و همچنین خدمات ارائه شده به سالمندان را ارائه نمودند.

در این جلسه ادارات ورزش و جوانان ، شهرداری، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان عملکرد و اقدامات انجام گرفته در راستای مناسب سازی ادارات خود و تکریم سالمندان و خدمات ارائه شده در زمینه سالمندی را بیان نمودند.

حسینی با تقدیر از اجرای مصوبات در شهرداری اشنویه به جهت ساماندهی و مناسب سازی پیاده رو های داخل شهر،پارک ها، ورودی بیمارستان جدید که بصورت پاورپوینت و تصویر ارائه شد تقدیر و تشکر نمودند.

کد خبر 98193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد