دیدار رئیس بهزیستی با ریاست دادگستری و دادستان شاهین دژ

رئیس بهزیستی شاهین دژ در خصوص صدور آراء مجازات جایگزین حبس با ریاست دادگستری و دادستان شهرستان دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ بهمراه کارشناسان بازرسی و مشارکت‌های مردمی در خصوص اجرای ماده ۷۹ جرائم مجازات جایگزین حبس با ریاست دادگستری و دادستان شهرستان دیدار و گفتگو کرد .
رئیس بهزیستی شاهین دژ با تقدیر از حمایتهای دادگستری شاهین دژ گفت : از اول سال جاری دادستان شهرستان طی جلسات متمادی محکومین کیفری را در خصوص اجرای ماده ۷۹ به بهزیستی در راستای پرداخت جزای نقدی در قالب مشارکت های مردمی معرفی نموده است .
داداشیان در این دیدار گزارش کاملی از عملکرد بهزیستی شهرستان در خصوص هزینه کرد مبالغ دریافتی از محکومین جایگزین حبس ارائه داد و افزود : توانسته ایم با این مبالغ کمک هزینه های درمانی ، ایاب و ذهاب و همچنین بسته های معیشتی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است .
محمد زندآور رئیس دادگستری شاهین دژ نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان بهزیستی گفت : سعی خواهد شد با هماهنگی های لازم بین شعبات با ارسال تعداد بیشتری از احکام محکومین جایگزین حبس به بهزیستی کمک های ن بیشتری در کمک به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی صورت گیرد .
وی خاطرنشان کرد: بهزیستی یکی از نهادهای حمایتی و مردمی است که می تواند با جذب مشارکت های مردمی و مساعدت‌های خیرین و نهادهای دولتی به وضعیت توانخواهان و مددجویان این نهاد کمک مضاعفی کند .
گفتنی است بهزیستی شاهین دژ توانسته با هماهنگی و تعامل لازم با دادگستری و دادستان شهرستان مشکلات تعداد زیادی از جامعه هدف را با کمک های نقدی و غیر نقدی حل نماید .

کد خبر 98107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد