برگزاری دومین جلسه مناسب سازی معابر عمومی و مبلمان شهری درسالن جلسات استانداری

جلسه مناسب سازی معابر عمومی و مبلمان شهری در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل‌ بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد / دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۳ با حضور مهندس شرفی سرپرست محترم دفتر فنی وامور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری،ومسولین دستگاههای عضو جلسه ستاد استانی مناسب سازی در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار گردید.


آقای دامیار سرپرست بهزیستی استان در این جلسه ،مناسب سازی را جزو دغدغه ها و اولویت های جامعه معلولین دانسته و از اداراتی که در این زمینه تلاش ، پیگیری و  اقدام موثری انجام داده اند تشکر و خواستار توجه تمامی دستگاه‌ها به الزام ماده ۳قانون حمایت از معلولین شدند.

دامیار به بحث اجرای مصوبات ستاد مناسب سازی اشاره کرده و افزود: اجرای مصوبات در سطح استان همچنان راضی کننده نبوده و خواهان نظارت بیشتر بر اجرای مصوبات شدند.

در ادامه مهندس شرفی سرپرست دفتر فنی ، مناسب سازی را دارای بیشترین اهمیت برای استانداری دانسته و عنوان کرد؛ حضور در جلسات مناسب سازی جزو ملاک های ارزیابی مدیران خواهد بود.
در این جلسه با ارائه گرارش مصوبات جلسه قبل توسط دستگاهها شروع و در پایان پس از بحث و گفتگو، مصوبات جلسه با تاکید ویژه بر مناسب سازی درب ورودی ادارات دولتی و غیر دولتی، معابر عمومی و مبلمان شهری معلولین ،ایاب وذهاب دانش آموزان مدارس کودکان استثنایی پیگیری و طبق قانون اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر 98063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد