برگزاری کارگاه " گام های ایجاد و توسعه کسب و کار " در بهزیستی شاهین دژ

کارگاه گام های ایجاد کسب و توسعه کسب و کار در سالن کنفرانس بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

این کارگاه با حضور زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی شهرستان و با مدرسی قادری ، کارشناس اداره فنی و حرفه ای شاهین دژ در محل سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد.
نورپور کارشناس امور اجتماعی بهزیستی شاهین دژ گفت : ترس و نگرانی از عدم مهارت کافی برای اشتغال و محدودیتهای آموزشی برای کسب مهارت از مهمترین دغدغه های زنان سرپرست خانوار و دختران خودسرپرست میباشد که آنان را شدیداً در معرض آسیبهای اجتماعی، بیماریهای جسمی و روحی قرار میدهد.
وی خاطرنشان کرد : نظر به اینکه زنان سرپرست خانوار و دختران خودسرپرست بخشی از جامعه هدف بهزیستی را تشکیل میدهند، برای آنان با برگزاری کارگاه های آموزشی و هدفمند ایجاد کسب و کار و همچنین از طریق حمایت از صندوق های اعطای اعتبارات در شهرستانها فرصت شغلی فراهم شده است .
قادری مدرس کارگاه ، ایجاد کسب و کار برای زنان سرپرست خانوار یکی از مسائل بسیار مهم در اجتماع دانست و گفت: زنان سرپرست خانوار که به دلایل مختلف، مسئولیت اقتصادی و معیشتی خانواده را برعهده دارند، در شرایطی همچون بحران‌های اقتصادی با مشکلات بیشتری مواجه می‌شوند. و با ایجاد کسب و کار برای خود می‌توانند از این بحران بسلامت گذر کرد .
گفتنی است در ادامه کارگاه جلسه پرسش و پاسخ با مشارکت جمع حاضر برگزار و قادری به سوالات مطروحه پاسخ داد .

کد خبر 97685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد