تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی آذربایجان غربی

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی برگزار و از زحمات معصومه مشمول تقدیر و فریبا بدرنژاد بعنوان رئیس جدید اداره پذیرش معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ،

این مراسم با حضور پروین محمدپوری ، مدیرکل بهزیستی استان و اعضای شورای معاونین برگزار شد.
در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی ، پروین محمدپوری ، مدیر کل بهزیستی با تقدیر از پرسنل بهزیستی استان به جهت خدمات ، زحمات و تلاش مستمر و اثرگذار گفت:بخش مهمی از خدمات بهزیستی علی الخصوص در بخش مددجویی در اداره پذیرش و هماهنگی انجام می شود و با توجه به شرایط کنونی در تلاش هستیم که با همدلی و تعامل کارکنان خدوم این بخش خدمات شایسته ای را به جامعه هدف بهزیستی ارائه دهیم.
محمدپوری ضمن اشاره بر سوابق اجرایی بدرنژاد ، ایشان را بعنوان سرپرست جدید اداره پذیرش و هماهنگی اداره کل بهزیستی استان معرفی و ادامه داد در جهت خدمتگزاری به عموم و جامعه هدف ، اداره پذیرش مسئولیت تعهد و شرایط خاص خود را دارد و اصل بر این است که اگر کسی توان و تجربه و تخصص آن را دارد در حد توان در امر خدمتگزاری خود را سهیم بداند.

مدیر کل بهزیستی با ابراز رضایت از زحمات و تلاشهای همکاران اداره پذیرش و هماهنگی، خواستار تعامل و همدلی بیشتر در جهت رفع نیازهای مددجویان و تکریم هرچه بیشتر جامعه هدف بهزیستی شد.
در ادامه معصومه مشمول ،گزارشی از عملکرد مسئولیت خود در اداره پذیرش و هماهنگی ارائه و بدرنژاد سرپرست جدید اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف به تشریح برنامه های اجرایی خود پرداخت.

تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی آذربایجان غربی

کد خبر 97683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد