دیدار مدیر کل بهزیستی فارس با امام جمعه شهرستان خفر

نشست مدیر کل،مدیر روابط عمومی،رییس اداره پذیرش بهزیستی فارس و رئیس بهزیستی شهرستان خفر با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان خفر در دفتر امام جمعه این شهرستان انجام شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی فارس:
محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در این نشست گفت:
بهزیستی مولود انقلاب است و در هرساله که از عمر انقلاب گذشته به سمت تخصصی شدن پیشرفته است.بهزیستی به عنوان دستگاهی خدمت رسان و تخصصی به عنوان دبیر ستاد هماهنگی مناسب سازی استان ،دبیر ستاد کودکان کار و خیابان ،دبیر شورای سالمندان استان  و دبیر شورای مشارکت های مردمی استان،که با ریاست استاندار تشکیل می شود فعالیت می کند.  
تسهیلگری بیمه و اشتغال و مسکن جامعه هدف نیز بخشی از خدمات بهزیستی است.
نیاز شهرستان خفر به موسسه خیریه که همراستا با بهزیستی فعالیت کند.
پرهیز از کار جزیره ای ادارات مختلف و تشکیل کمیته پیشگیری و دبیرخانه پیشگیری از آسیب ها در شهرستان که با هم افزایی فعالیت نمایند. 
نیز از موارد مطرح شده توسط مدیر کل بهزیستی فارس در این نشست بود. 

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه معزز شهرستان نیز ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و خیرمقدم به مدیر کل و همراهان خدمت در بهزیستی را وسیله قرب الی الله عنوان کرد و گفت: شاغلین در بهزیستی و متولیان و کارمندان بهزیستی نباید حس کنند صرفا کارمند دولت هستند باید در نظر بگیرند که احیاگر یک سنت هستند و برای رسیدن به پاداش معنوی خدمت می کنند.
بهزیستی کار دستگیری به مددجویانی را انجام می دهد که حتی گاها از ارحام هم کمک دریافت نمی‌کنند اما رسیدگی بهزیستی به ایشان امید زندگی می دهد.لذا کسانی که در این حوزه زحمت می کشند واقعا نزد خداوند متعال دارای ارج هستند.
کارمندان بهزیستی خود را هم طراز سایر کارمندان ندانند،کار ایشان سرانجامی برتر دارد و قابل مقایسه با موارد مادی نیست.
این کار توامان رنج و غم و زحمت دارد و اگر رضای خداوند در نطر گرفته نشود هیچ پاداش مادی ارزش این زحمت را توجیه نمی کند و این خدمات باید انگیزه معادی داشته باشد. 
قول مساعد در راستای همکاری در زمینه تأسیس موسسه خیریه با همراهی خیرین پایان بخش سخنان امام جمعه شهرستان خفر در این نشست بود.

کد خبر 97562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد