در ادامه برنامه های روز جهانی معلولان ؛ از دانش آموزان و معلمان مدرسه استثنایی در « بوکان » تجلیل شد.

به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت مراسمی با حضور دانش ‏آموزان دارای معلولیت، خانواده ‏های آنان ، رئیس بهزیستی ، رئیس آموزش و پرورش و مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات مدرسه کودکان استثنایی شهید رجایی (لاله) بوکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی بوکان ،

مسعود شجاعی رئیس بهزیستی شهرستان در این مراسم گفت : فضا برای حرکت و ترقی شما عزیزان مهیا است و آن چیزی که شما را هدفمند می‌کند اراده ای است که در وجود شما نهفته شده است و ما باید قدردان خداوند متعال باشیم که خدمتگزار شما عزیزان هستیم و اداره بهزیستی در راستای سیاست های سازمان بهزیستی از هیچ حمایت و خدمت رسانی به این عزیزان و خانواده های آنان دریغ نخواهد کرد.
دکتر عبدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوکان نیز در این مراسم با بیان اینکه شما عزیزان در عرصه‌های مختلف جهانی افتخار آفرینی می‌کنید از آمادگی کامل آموزش و پرورش جهت همکاری با والدین دانش ‏آموزان دارای معلولیت در جهت مسائل تحصیلی و آموزشی خبر داد. وی همچنین برای رسیدگی به امور دانش ‏آموزان  و حمایت اجتماعی از خانواده‏های آنان درخواست هایی را از مسئولین حاضر در جلسه مطرح کرد و افزود : مدیران باید مطالبات معلولان را با جدیت دنبال و نسبت به رفع این مشکلات اهتمام ویژه داشته باشید.
در پایان این مراسم از دانش آموزان و معلمان این مجموعه تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 97358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد