حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان غربی در بهزیستی چالدران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان از بهزیستی چالدران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران،

بخشی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان غربی به همراه بابایی دادستان چالدران ضمن حضور در اداره بهزیستی چالدران ، بر ضرورت توسعه و تقویت مرکز اورژانس اجتماعی و خط تلفن ۱۲۳ تاکید کرد.  

بخشی معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم استان ضمن گفت‌وگو با مریم سلماسی رئیس بهزیستی چالدران و کارکنان این مجموعه، از نزدیک به بررسی نحوه فعالیت مرکز اورژانس اجتماعی پرداخت و در جریان کمبودها و نیازهای موجود قرار گرفتند.

وی با اشاره به نقش پررنگ مراکز حمایتی بهزیستی در کمک به مددجویان و خانواده‌های آن‌ها، بر تلاش مضاعف کارکنان این مرکز در رفع مشکلات و تسهیل زندگی جامعه هدف تأکید کرد.

بخشی با اشاره به ضرورت تسهیل این حمایت‌ها و توسعه هر چه بیشترِ چتر حمایت از گروه‌های حساس و آسیب‌پذیر گفت: یکی از وظایف خطیری که مسئولان بهزیستی بر عهده دارند، حمایت از اطفال و نوجوانانِ در وضعیت مخاطره‌آمیز و توانمندسازیِ آن‌ها با هدف پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی در آینده است.

مریم سلماسی رئیس بهزیستی چالدران نیز ضمن ارائه عملکرد اورژانس اجتماعی در سالجاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی ، در زمینه رفع کمبودها در مرکز از جمله تجهیز خانه مهر ویژه ملاقات کودکان طلاق درخواست مساعدت نمود.

گفتنی است بخشی معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم استان نیز با ارائه راهکارهای مناسب، در جهت رفع نیازهای اورژانس اجتماعی بویژه تجهیز خانه مهر ویژه ملاقات کودکان طلاق در محل اورژانس اجتماعی شهرستان قول مساعد داد.

کد خبر 97242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد