مراسم روز جهانی معلولین در بهزیستی ماکو با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان

مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین با همکاری بهزیستی و آموزش و پرورش شهرستان ماکو برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ماکو،

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ماکو در این مراسم اظهار داشت: سوم دسامبر برابر با ۱۲ آذر روز جهانی معلولین نام گذاری شده و هدف از این نام‌گذاری، افزایش توجه و آگاهی عمومی درباره مسائل مربوط به افراد دارای معلولیت است.
علی اصغراکبری افزود: شعار امسال در هفته جهانی معلولین «باور توانمندی ها نوید بخش دنیایی دسترس پذیر» است که تحقق این شعار نیازمند عزم عمومی جامعه و بخصوص اراده جدی مسؤولان اجرایی و برنامه‌ریزان کشور است.وی گفت: آنچه در ارتباطات اجتماعی با معلولین باید در نظر گرفته شود، این نکته است که ارتباط با آنها باید همراه با احترام باشد زیرا معلولین نیازمند توجه هستند و نه ترحم.
اکبری ادامه داد: امید است در حمایت و توانمندسازی افراد دارای معلولیت تلاش شود و با عمل به قانون حمایت از حقوق معلولین، در احقاق حقوق شهروندی این افراد بکوشیم.سپس امام جمعه محترم شهرستان ماکو ضمن ایراد سخنرانی از تلاش های اداره بهزیستی در جهت خدمت صادقانه به مردم و معلولان قدردانی کرد.
در ادامه مراسم برنامه‌های متنوع و شادی شامل اجرای نمایش عروسکی، موسیقی و مسابقه و برنامه‌های دیگر با حضور معلولان و خانواده‌های آنها اجرا و از معلولان موفق و همچنین کارشناسان اداره بهزیستی ماکو توسط فرماندار و مسئولان منطقه آزاد ماکو تجلیل وقدردانی بعمل آمد.

مراسم روز جهانی معلولین در بهزیستی ماکو با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان

مراسم روز جهانی معلولین در بهزیستی ماکو با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان

کد خبر 96049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد