در رسانه| اهتمام جدی مسوولان اردبیل برای مناسب‌سازی معابر معلولان

اردبیل - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: مسوولان اردبیل اهتمام ویژه در راستای مناسب‌سازی فضای شهری برای استفاده معلولان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قاسمیان با بیان اینکه باید فضای شهر در راستای استفاده معلولان نیز آماده‌سازی شود، اظهار کرد: در نشست‌های مختلفی که با نماینده معلولان داشتیم، مقرر شد مسؤولان استان اهتمام ویژه برای مناسب‌سازی فضا در راستای استفاده معلولان داشته باشند.

وی با تاکید بر اولویت قرار گرفتن احترام به معلولان نسبت به ترحم افزود: ۹۹ درصد وجود انسان، فراتر از جسم است و یک درصد که جسم را شامل می‌شود، بار زحمت بقیه وجود آدمی را به دوش می‌کشد که با این نگاه، نباید به خاطر نقص در عضوی از بدن، احساس ناتوانی و محدودیت داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه دستگاه خدمات‌رسان باید برای حمایت از معلولان و درک شرایط آنها خدمات ویژه‌ای ارائه کنند، تاکید کرد: باید خدمات‌دهی به این قشر در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

قاسمیان همچنین بر سهولت دسترسی معلولان به خدمات اداری تاکید کرد و ادامه داد: باید در راستای کاهش بروکراسی اداری برای این افراد تمهیدات ویژه اتخاذ شود تا افراد معلول نسبت به سایر افراد جامعه با مراجعه کمتر به ادارات از خدمات دولتی بهره‌مند شوند.

کد خبر 96027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد