نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست جنوب استان در شهرستان میاندوآب

نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست جنوب استان در سالن جلسات اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستانهای میاندوآب، چهاربرج و باروق؛ 
این نشست با حضور محمدرضا جدیدی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ، رضا یعقوبی ریاست اداره بهزیستی شهرستانهای میاندوآب و باروق ،سوری معاون مشارکت‌های مردمی‌ و اشتغال و رامین عظیم زاده مسئول حراست استان و کارشناسان دفتر شبه خانواده استان و مدیران و مسئولین فنی مراکز و موسسات نگهداری برگزار گردید.
یعقوبی ریاست بهزیستی شهرستانهای میاندوآب و باروق ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت توجه به بعد جسمی و روحی روانی کودکان باید اولویت برنامه‌های اجرایی و تخصصی مسئولین فنی مراکز بوده و در تربیت شخصیت  بر مبنای اندیشه های خانواده محور آینده ایده آل برای این افراد ترسیم نمایند.
همچنین در این نشست بر رعایت موارد ایمنی مراکز، توجه به استانداردها، تسریع در امر فرزند خواندگی و حفظ کرامت و ارزش فرزندان تأکید شد.
در این نشست آقای سوری معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال در خصوص جمع آوری مشارکت‌های مردمی، برگزاری جلسات هیأت امنا و هیأت مدیره و انتخابات هیأت مدیره موسسات مطالبی را عنوان کرد.
در پایان عظیم زاده مسئول حراست بهزیستی استان با حضور در جلسه به ذکر نکات لازم مبنی بر رعایت موارد ایمنی ومرتبط با بازرسی پرداختند.

نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست جنوب استان در شهرستان میاندوآب

کد خبر 94242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد