تقدیر مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از کاردرمانگران بهزیستی استان

به مناسبت 5 آبان ، روز جهانی کاردرمانگر در مراسمی با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین ، پروین محمد پوری با اهدای لوح از کاردرمانگران شاغل در بهزیستی استان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ،

در این لوح آمده است :
کاردرمانی بازوی توانمند توانبخشی در درمان مشکلات جسمی، ذهنی، روانی و اجتماعی است که می‌تواند جهت توانبخشی بیماران وارد عمل شود و آنها را به نقشهای فردی و اجتماعی شان بازگرداند.بی شک این رشته برانجام فعالیت هدفمند تکیه میکند و فعالیت هدفمند در ارتقاء وضعیت سلامتی و کیفیت زندگی فرد و جامعه تاثیر بسزایی دارد.

روز جهانی کاردرمانی، فرصت مغتنمی برای قدردانی از سپید پوشان این حوزه از توانبخشی است که با مهربانی، گشاده رویی و حسن خلق،لبخند رضایت بر تربت لبان بیمار می نشانند و با تلاش و تعهد خدا پسندانه شعشعه ی ارتقاء کیفیت زندگی و کسب حداکثر استقلال در فعالیت های روزمره ی زندگی را به دردهای مراجعه کنندگان می تابانند.
اینجانب ضمن نکوداشت این روز و پاسداشت همت و تلاش های بی شائبه کار درمان گران سپید اندیش ، این روز را خدمت شما و اعضای تیم توانبخشی بهزیستی استان که در جهت توسعه ی نظام سلامت استان ، تقویت جایگاه کاردرمانی در حیطه های جسمی، ذهنی و روانی و تسکین آلام مردم نیازمند گام های واثق برمی دارید تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون، صحت و سلامتی را برای همه ی این عزیزان مسئلت دارم.

تقدیر مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از کاردرمانگران بهزیستی استان

کد خبر 93502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد