برگزاری جلسه پیامگزاران آذربایجان غربی

جلسه پیامگزاران آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی جلسه پیامگزاران استان  با حضور معاونت پیشگیری بهزیستی استان و دبیرخانه سلامت استان و هم چنین معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و پیامگزاران ادارات و سازمان های مختلف استان به منظور هماهنگی جهت اجرای برنامه آگاهسازی پیشگیری از معلولیت ها در دوران سالمندی  در محل سالن شهید باکری بهزیستی استان برگزار شد.

در این جلسه معاونت پیشگیری بهزیستی استان در خصوص برنامه صحبت های کلی را ارائه نمود و افزود:این نشست‌ها با هدف توانمندسازی پیامگزاران سلامت دستگاه‌ها در حوزه سلامت برگزار می‌شود.

وی  افزود: با آموزش پیامگزاران و رابطان سلامت دستگاه ها، سلامت محوری در سیاست‌ها و برنامه ریزی‌های ادارات و دستگاه‌ها نهادینه شده و در نتیجه موجبات ارتقای سلامت جامعه فراهم می‌شود.
سپس خدمات ارائه شده توسط دکتر صدیق راد نماینده معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بیان شد.
وی با بیان این نکته که متولی اصلی بحث سلامت سالمندان، سازمان بهزیستی است، افزود: خانه‌های مشارکت و شورای پیام گزاران سلامت، از ظرفیت‌های قابل توجه برای اجرای طرح سند ملی سالمندان کشور است.
صدیق راد افزود: برگزاری برنامه‌های آموزشی در زمینه ارتقاء سطح سلامت سالمندان، ضروری است.
 به دنبال آن جزئیات برنامه آگاهسازی پیشگیری از معلولیت ها در دروان سالمندی به صورت کامل ارائه گردید.
 در ادامه پیامگذاران پیشنهادات و نظرات خود را جهت اجرای هر چه بهتر برنامه ارائه نموده و در پایان مقرر شده این برنامه در ادارات و سازمان های استان با هماهنگی بهزیستی برگزار گردد.

برگزاری جلسه پیامگزاران آذربایجان غربی

برگزاری جلسه پیامگزاران آذربایجان غربی

کد خبر 93090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد