تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی در شهرستان چالدران با هدف بازپروری و مهارت آموزی بهبود یافتگان

نشست مجمع خیرین یاریگران زندگی چالدران با حضور فرماندهی نیروی انتظامی، شهرداری و روسای ادارات : بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) جمعیت هلال احمر، مسئول انجمن پیشگیری ازاعتیادشهرستان در محل اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران،

مریم سلماسی رئیس بهزیستی شهرستان در این نشست با اشاره به اثرات سوء مصرف مواد مخدر در ابعاد شخصی و اجتماعی، اظهار کرد در جریان مقابله با اعتیاد باید رویکردی جامع و سیاستی بازدارنده را در پیش گرفت.

وی ریشه کنی اعتیاد را نیازمند اجتماعی شدن مبارزه با این پدیده شوم خواند و افزود هرگاه مردم برای استمرار یا براندازی عنصری پا به میدان گذاشتند،شاهد اثربخشی آن رویداد هستیم.

سلماسی، فعالیت مجمع خیرین یاریگران زندگی در شهرستان چالدران را اقدامی ارزشمند برای مقابله با اعتیاد و احیای بیماران مبتلا به این بیماری دانست و گفت هدایت نجات یافتگان از گرداب اعتیاد نیازمند حمایت و هدایت از سوی دغدغه مندان این حوزه است.

وی بر لزوم هم افزایی مسئولان و فعالان اجتماعی برای کاهش مخاطرات اجتماعی تاکید و تصریح کرد تمرکز اصلی مجمع خیرین یاریگران زندگی بر ایجاد اشتغال برای افراد درگیر آسیب‌های اجتماعی و معتادان بهبود یافته است و انتظار می‌رود با تشکیل این مجمع در شهرستان شاهد مدیریت موثری در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد باشیم.

کد خبر 93063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد