سیاست دولت بهره گیری از مشارکتهای مردمی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، گفت: سیاست دولت واگذاری امور به بخش غیر دولتی و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان به نقل از  ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز شنبه در جلسه شورای مشارکت های مردمی استان، افزود: مشارکت های مردمی در حوزه حاکمیتی به ویژه گروه های هدف بهزیستی راه‌گشاست به همین دلیل سیاست دولت نیز بر استفاده از مشارکت های مردمی قرار دارد.

وی با بیان اینکه هیچ دولتی قادر نیست مشکلات خود را بدون مشارکت های مردمی پیش ببرد، اضافه کرد: یکی از افتخارات کشور ما حضور مستمر مردم در بخش های مختلف است و همواره مردم در حوزه های مختلف خدمت رسانی پیشقدم هستند.

این مسوول با تاکید بر اینکه دولت باید حمایت و تسهیلگری در امور را مد نظر قرار دهد، ادامه داد: هدایت مشارکت های مردمی، اولویت بندی مسایل و هماهنگی برای حل آنها اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه هم افزایی در کارها به پیشبرد بهتر آنها منتهی می شود، افزود: در این راستا جلسات متعددی با گروههای جهادی و سمن ها برگزار کردیم چرا که نقش این گروه ها در حوزه حل مشکلات اجتماعی بسیار پررنگ است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر نقش فعالیت خیران در حل مشکلات مختلف اجتماعی، اظهار داشت: ساماندهی و هدایت خیران به برنامه های تعیین شده اهمیت زیادی دارد.

رفیعی با بیان اینکه وظیفه بخش دولتی ایجاد هماهنگی و راهبری میان سایر بخش هاست، افزود:این مهم در حوزه مشارکت های مردمی بر دوش سازمان بهزیستی نهاده شده است و در موضوع مردمی سازی نیز باید جدیت وارد عمل شد.

کد خبر 91836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد