کسب رتبه برتر بهزیستی در شاخص رضایت مردمی و اشتغال در دومین سال متوالی

جشنواره شهید رجایی در کهگیلویه و بویراحمد با شرکت 68 دستگاه، و با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان: در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد مهمترین شاخص مطرح شده از سوی استاندار، رضایتمندی مردم بود که اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد توانست در شاخص رضایت مردمی و اشتغال در دومین سال متوالی به کسب رتبه برتر نائل گردد.

این جشنواره با شرکت 68 دستگاه، و با معرفی برترین ها  به کار خود پایان داد.

متن لوح تقدیر به شرح زیر می باشد :

جناب آقای محمد کریم آریا 

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد 

جشنواره شهید رجایی فرصتی است مغتنم تا در فضایی سرشار از شور و شعف و تلاش های جهادی در دستگاههای اجرایی استان رقابتی ایجاد کند تا عملکرد خود را در اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری مورد ارزیابی قرار دهند که بی شک ثمره این مهم افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی بعنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی و تکیه گاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

به پاس مساعی و تلاش جهادی جنابعالی و همکاران گرانقدر تان در کسب رتبه برتر در محور کسب رضایت مردم و جذب تسهیلات اشتغالزایی دستگاه اجرایی استان

این لوح تقدیر تقدیم حضورتان می گردد. امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست های رئیس جمهور محترم جهادی و  دولت مردمی ایران قوی در مسیر خدمت صادقانه به مردم شریف استان موفق و مویدباشید.

    سید علی احمدزاده/ استاندار و رئیس جشنواره  شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد 

جهانگیر شاهینی/دبیر شورا و رئیس سازمان مدیریت و برنامه استان کهگیلویه و 

کد خبر 90938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد