سروآباد/برگزاری میز خدمت حضوری

با حضور رئیس اداره پذیرش ،رئیس بازرسی،کارشناس پذیرش اداره کل بهزیستی استان کردستان،مدیر اداره بهزیستی،رابط حراست ،مسئولین و مددکاران مراکز تحت امر بهزیستی شهرستان سروآباد، دیداری چهره به چهره با مددجویان و توانخواهان منطقه سروآباد در محل اتاق رئیس اداره بهزیستی شهرستان سروآباد،برگزار شد.

این نشست صمیمی و چهره به چهره مسئولین با جامعه هدف بهزیستی شهرستان سروآباد، با دعوت از تعدادی از مددجویان و توانخواهان دارای شرایط حاد،بود.

ابتدا، سلیمانی مدیر اداره بهزیستی شهرستان سرواباد،ضمن خوش آمد گویی و تشکر از حضور تیم اداره پذیرش اداره کل بهزیستی و تبریک ماه ربیع الاول به تمامی مسلمانان و بخصوص جامعه هدف سازمان بهزیستی،گزارشی از وضعیت جامعه هدف بهزیستی شهرستان سروآباد ارایه داد و هدف از برگزاری این ملاقات چهره به چهره و دایر کردن میز خدمت متمرکز را حل و فصل کردن مشکلات مددجویان و توانخواهان و شنیدن درددلهای آنها،خواند.

در ادامه عدنان صبا رئیس اداره پذیرش هم ضمن تشکر و قدردانی از مدیر اداره بهزیستی شهرستان سروآباد،دایر کردن میز خدمت حضوری و ملاقاتهای چهره به چهره با جامعه هدف را از اولویتهای سازمان خواند و اظهار کرد؛هرچه رابطه و ارتباط مسئولین با جامعه هدف و علم و آگاهی از وضعیت زندگی و مشکلات آنها بیشتر باشد، راحت تر میتوان با برنامه ریزی دقیقتر به آنها خدمات لازم و ضروری،ارایه داد.

سپس حبیب الله خاکی،رئیس بازرسی اداره کل بهزیستی هم سخنانی در خصوص؛دقت نظر همکاران در پذیرش ،رعایت طرح تکریم ارباب رجوع،سرعت در ارایه خدمات به جامعه هدف و بازتاب و گزارش به موقع از اقدامات انجام گرفته،بیان کرد.

در ادامه کارشناس پذیرش هم از روند ساخت و ساز مسکن مددجویان و توانخواهان، جویا شد.

در این نشست صمیمی مددجویان و توانخواهان همراه با مددکارشان به بیان مشکلات خود پرداختند که اهم مشکلات و دغدغه آنها به ترتیب؛مسکن،هزینه های درمان،لوازم ضروری زندگی و مساعدتهای مالی،بود.

مجموعه میز خدمت هم با بررسی و استناد به مدارک موجود و گزارشهای مددکاری در خصوص مشکلات و درخواستهای مراجعان،تصمیماتی برای مساعدت و تامین اعتبار لازم و ارایه راهکارهای مناسب ،برای یاری رساندن و برطرف کردن مشکلات آن عزیزان، گرفت تا انشاالله در آینده یی نزدیک به آنها مساعدتهای لازم انجام گیرد.

سروآباد/برگزاری میز خدمت حضوری

سروآباد/برگزاری میز خدمت حضوری

کد خبر 89922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد