سقز | نشست مشارکتهای مردمی و بزرگداشت هفته دولت

بمناسبت گرامیداشت هفته دولت نشست مشارکتهای مردمی با دعوت از تشکل‌ها و امور خیریه و روسای پیشین بهزیستی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی این نشست با حضور فرماندار شهرستان سقز امام جمعه و معاون فرماندار همچنین مدیر دفتر نماینده شهرستانهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و نماینده امور صنفی ، رئیس اداره بهزیستی ومسئول مشارکتهای مردمی  و اعضای شورای مشارکتهای مردمی ، مدیرعامل مراکز و موسسات خیریه شهرستان سقزوروسای پیشین بهزیستی سقز در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار گردید .

سید منصور حیدری ؛ رئیس اداره بهزیستی ضمن تبریک هفته دولت  و اشاره به روز ملی تشکلها و مشارکتهای اجتماعی تعدد موسسات و مراکز خیریه دارای مجوز و تحت نظارت بهزیستی را نمودی از آمادگی ذهنی ، علاقه و تمایل مردم این شهرستان به مشارکت در فعالیتهای اجتماعی خصوصاٌ در ارتباط با اعتماد به موسسات و مراکز خیریه دانست.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه مشارکتهای مردمی و مبالغ جذب گردیده خیرین طی چهار ماه اول سالجاری اقدامات موسسات و مراکز خیریه این شهرستان را در خور توجه دانست و اظهار امیدواری کرد که بهزیستی و موسسات خیریه بتوانند همسو در مسیر رفع نیازهای محرومین و نیازمندان جامعه گام بردارند.

همچنین با اشاره به مصوبات جلسه قبل شورای مشارکتهای مردمی پیگیریهای این اداره در جهت محقق شدن مصوبات را نتیجه تعاملات بین بخشی بهزیستی و نهادهای مردمی برشمرد.

ایشان خواستار تعامل بیشتر نهادها و دستگاههای خدمات رسان عمومی برای همکاری بهتر با این اداره شد.

حیدری ضمن تشکر از اقدامات 4 مدیر سابق اداره بهزیستی این شهرستان تلاش آنها در عرصه خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی ارزشمند و ماندگار توصیف نمود.

همایون مرادی، عضو شورای مشارکتهای مردمی نیز با اشاره به ایجاد در آمد ثابت برای موسسات خیریه از طریق شناسایی پتانسیلهای این شهرستان با توجه به کمرنگ شدن میزان مشارکتهای مردمی بدلایل اقتصادی خواستار تقویت روحیه مشارکت جویانه مردمی از طریق دعوت ازهیات امنای مساجد محلات و حضور آنان در جلسات شورای مشارکتهای مردمی این شهرستان شد.

درپایان نیز با اهدا لوح تقدیر و هدایای تهیه شده از روسای پیشین بهزیستی وتشکلها و خیرین تجلیل وقدردانی بعمل آمد .

سقز | نشست مشارکتهای مردمی و بزرگداشت هفته دولت

سقز | نشست مشارکتهای مردمی و بزرگداشت هفته دولت

کد خبر 88667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد