بستک | برگزاری جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان

جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان بستک به ریاست علی غنایی رئیس اداره و باحضور مسئولین ،کارشناسان و مددکاران بهزیستی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان بستک به ریاست علی غنایی رئیس اداره و با حضور مسئولین ،کارشناسان و مددکاران بهزیستی شهرستان برگزار گردید.

علی غنایی رییس بهزیستی شهرستان در ابتدای این جلسه ؛یکی از موضوعات مهم را رعایت نظم و مقررات ،ورود و خروج به موقع و ثبت سیستمی آن دانست.
رییس اداره بهزیستی بستک در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش کارشناسان و مددکاران تمامی حوزه ها در انجام امور محوله و خدمت رسانی شایسته به جامعه هدف ، با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت خدمات در ایجاد زندگی مساعدتر برای افراد تحت حمایت ،خواستار افزایش تعامل بین بخشی و برون سازمانی و پر رنگ تر کردن فعالیت های کارکنان در تمامی حوزه ها شد.
علی غنایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن «هفته دولت » با تبریک فرا رسیدن این هفته به تمامی خادمین مردم ، بر ضرورت آمادگی حضار برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های این هفته تاکید کرد.
در پایان نیز هریک از کارشناسان نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های هفته دولت و دیگر مسائل مطرح شده اعلام داشتند.

کد خبر 87895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد